Esilamm01 Uzgunanne-- içine kimyon attım biraz daha çok vermedim en fazla 10 kaşık vermişimdir kendi mama kaşıgıyla çok şükür Bi sıkıntı yaşamadım ama çorbanın içine havuç ve papates te rendeleyin pişirdim 🙈
Papatyaseverr Uzgunanne-- doktoruna danış bence biz tadımlardan sonra karışımlara geçtik ama 6 bucuk aylığız arada iki meyveyi karıştırıp irmikle birleştirip veriyorum
Perimasali Meryemihra12 haftada kaç kez veriyorsunuz ana öğün şeklindemi? Ve ölçü olarak ne kadar veriyorsunuz 1 kase şeklindemi yoksa daha az mı ?
Meryemihra12 Perimasali ben kızımı emziriyorum günde 2 kere hero baby sütlü pirinç unu veriyorum ve gayet memnunum biberonla veriyorum
Mom8 Uzgunanne-- bir gün üzüm bir gün armut olmaz 3 gün kuralı ile vermelisiniz.İlk yoğurt ve sebze ile başlamanız daha iyi olur meyveler şekerli olduğu için sonrasında sebze yemek istemeyebilir. Pirinç unu da çok sağlıksız boş kilo yapar bebeğe hiç faydası yok. Siz yine de doktora bir danışın öyle başlayın
Seden Uzgunanne-- pirinc unu sonraki asamalar boşuna midesine siskinlik yapmayin. Doktorunuz zaten bilgi verecektir. Ve eger meyve ile baslarsaniz ilerde sebze yedirmekte cok sikinti cekersiniz %80 boyledir çünkü. Mama verin niye illa ek gida icin basliyorsunuz ki 6.ay dolana kadar bekleyin bence ama mama vermek istemiyorsaniz sebze ile başlayın lütfen ilerde zorlanmayin.
Esilamm01 Cutes mama alıyor canım 1 aylıkken mama+memeydi sütüm hiç gelmiyordu sonra ice bıraktı mama canım
Cutes Meryemihra12 biz de 4 aylık. Ne zaman başladınız hero baby piirnç ununa. Bir de sadece emzirdiniz dimi yani mam yok
Ayseee27 defnesmomm ben yulaflı kaşık mama aldım ama biberonla veriyorum normalde 120 cc formul mama alıyor bu kaşık mamayla formül mamayla biberon için nasıl hazırlamam gerekiyor biliyor musunuz
defnesmomm Ayseee27 biberonla vermek için uygun değil maalesef. Çünkü katı biraz, biberon deliklerinden geçebilecek gibi değil, tanecikli çünkü. Hipp in pirinçli olanı biberonla verilmeye uygun, kutunun arkasında ölçüleri yazıyor biberonla vermek için.