Aminem yani ihtimal var tabi. Doğum sonrası zamanla olmuş ama yeni rahatsızlık veriyor olabilir. Daha doğrusu bir sürü kadın hastalığı var. Hani canınızı sıkmak için söylemiyorum yanlış anlamayın ama şimdi belki basit bir ilaç tedavisiyle iyileşecek bir rahatsızlığı, hastaneye gitmeyerek ileri boyuta taşırsınız sonra Allah korusun. Ondan diyorum. Tenha olabilecek saatlerde gidersiniz. İçiniz rahat eder en azından. Şu dönemde insan hastaneye işim hiç düşmese diyor çok haklısınız ama hastalık işte bizim elimizde olmuyor.