Mariiiin1 benim doktorum şöyle demişti. ‘Sakın sütün yaramıyor aman efendim yağlı değil bu çocuk doymuyor diyenlere aldırma. Her annenin sütü çocuğuna yarar’ ön süt son süt mevzusu var biliyor musunuz bilmiyorum. Ön süt bebeğin susuzluğunu gideren, son süt ise daha doymasını sağlayan yağlı süt dedikleri kısım. Ben bu postu okuyunca şuna benzettim su içerseniz (yağsız süt) 1 saat sonra yine acıkırsınız ama meyve suyu içerseniz (yağlı süt) 2 saat sonra acıkırsınız. Yani gerçekten yağsız süt var mı doyurur mu doyurmaz mi bilmiyorum ama eğer öyle birşey varsa da herkes 3 saatte bir emziriyorsa siz 2 saatte bir emzirin. Ama bebeğinizin doymama gibi bir durumu olduğunu düşünmüyorum sadece belki çabuk acıkır. Ama tabi bunu doktora sormakta fayda var. Bir de sağma makineniz varsa bebeğinizi emzirmeden bi sağın dolaba koyun 2 3 saat sonra sütün üzerinde yağ birikiyor. Varsa deneyin gösterirsiniz kayınvalidenize 🤭