Kızım 3,5 aylık 4 ayı geçince biraz ek gıdaya başlamak istiyorum. Doğduğundan beri mamayla besleniyor bu yüzden. Kilo alımı filan gayet iyi. Doktorum 2 aylıkken 4. Aya geçtiğinde başlatırız demişti. 3 ayda kontrole gittiğinizde ise 5 aya girerken dedi. Neden öyle söyledi anlamadım. Sizce 4 ay çok mu erken?