Merhabalar arkadaşlar aranızda hiç bebeği 6. Hastalık geçiren oldumu merak ettim neler yaşadınız bizimki ilk üç gün 39lara kadar ani ateş fırladı ani düştü ishal iştahsızlık diş çıkartıyo ondan sandım ama iki doktora götürdüm ikiside 6.hastalık geçiriyor dedi kafasının arkasında şişlikler oluştu ve ateş bitince vicudunda kırmızı lekeler oluştu burun şuan sadece burun tıkanıklılığı kaldı burun spreyi kullanıyoruz bu hastalığa ait ilaç tedavisi bulunmuyormuş