Tugrabey35 keşke bende erisem…
bu arada evlendiğimizin 1.yılına yakım 47kiloydum çocukluktan beri asla kilo alan bir yapım yoktu, diyetisyenler vs hep genetik diyordu çünkü tahlillerimde hep normaldi
evlendikten sonra eşim sürekli gece ekmek arası yiyen biri ve o kendine yapınca bana da yapıyordu gece yemeye alıştırdı her gün oturur gece yemek yerdik 52kilo oldum bu şekilde
Yedikçe yiyesi geliyor ve midesi büyüyor insanın düşününce önceden yediğimi sanıyordum ama hiç yemiyormuşum ki
daha sonra hamile kaldım 54kiloyla 64le doğurdum doğumdan sonra hemen 56oldum
şimdide kiloya takığım 50kilo daha idealdı sanki
Gerçekten insan hiç bir şekilde memnun olmuyor alınca niye alıyorum alamayınca niye veremiyorum oluyor 😂