Ben sezaryen dogum yaptım eve gectikten sonra aynı bende kasinmaya basladim ama öyle bi kasinti yok ya tüm vücudum kasiniyordu doktora gittim krem ilac igne ne verdiyse denedim igne olduktan sonra sütüm bile kesildi ama kırkım cıktıktan sonra kaşıntı kendiliğinden gecti ben dogumda takıln serumlardan buluyorum ama tam sebebini bilmiyorum