Kızlar merhaba. Oğlum 18 aylık yaklaşık iki haftadır sürekli bir kaka yapma hali var. Memeyi bıraktık yaklaşık iki ay olacak. Gece aciktiğinda uyandığında hero baby kaçınız püresi yediriyorum başka bir şey kabul etmiyor. İnek sütü alerjisi var zaten mama hiç vermedim doğduğundan beri o yüzden onu da bu süreçte denemedim. Bir öğün yemek yedikten hemen sonra mutlaka kaka yapıyor bazen çok az bazen bezi dolu dolu . Şu an öğlen 2 suları ve ben 3.kakali bez degistirdim ikisi dolu doluydu biri azdı. Bir hafta önce İzmirdeydik iki hafta kaldık hava değişimi falandır diye düşündüm ama susuz kalır mı diye endişeleniyorum başına gelen var mı?