Meltem001 Merhaba 4 aylık bebeğim var anne sütünü 3 hafta aldı 3 haftadan sonra sütüm kesildi, şimdi mama kullanıyorum bi kac gündür mamayı cok zor iciriyorum nerdeyse icmiyo bile geceleri veriyorum anca sizce ek gıdağa başlasam pelte falan gibi olurmu
Erengul Benımde bebegım 4 aylık ona meyve püresi verıyorum cok guzel de yiyor benımkı de mamayı ıcmek istemedi bekledım 2 saat felan sonra agladı verince baya ıctı ustune anne sütüde içti.