Sevgili anneler sağ gösüm 1 hafta önce kızardı ve şişti içi yaş gibi oldu yarısı bugün sağlık ocağına gittim apse olmuş dedi bana melhem ve hap verdi hapin adi cefaks 500 mg sizce geçermi çok aciyor dayanamıyorum artık benim gibi bu durumu yasayan varmı yaşayan anneler nasıl geçti gösünüzdeki ağrı lütfen yardım edin