AhseninAnnesi 6 aylık kızım. Şimdiye kadar aptamil ve bebelac gold kullandık. İkisi de kabızlık yapıyo. Bu markalardan sonra mama değiştirip, bebekleri rahatlayan arkadaşlar cevaplayabilir mi ?
Aybukebuyuyor AhseninAnnesi ikisini de kullandım. Aptamil i kustu zaten. Şu an hipp kullanıyorum iyi gibi. Kaka yapmıyordu biraz daha kolay yapıyor
Wyz Biz doğduğundan beri evolvia kullanıyoruz bi kere kalmamis sma almıştık kabız oldu yarıda bırakıp tekrar evolviayaya döndük tekrw4 duzeldi
Wyz DefneRana3881 hiç duymamistim valla teşekkür ederim bilginiz için ama kızım 9 aylık bayadir kullanıyoruz keşke daha onc3 ogrenseydim
Helo Mamasının içine. Bir damla saf zeytinyağı damlatın aynı sorun bendede vardı be her markayı denedim bu mama işi bebekten bebeğe değişiyor en iyi çözüm zeytinyağı
Kubraerva 2018mila bende evolviadan cok menunum birde benm bebegm kolik antilolik mamasını kullanıyrm
YEymeninAnnesi AhseninAnnesi bizde başta aptamil kullandık kabız yaptı sonra hip é geçtim hiç problem yaşamadım