Zezemeze çatal kaşık falan vermiyoruz. Baş parmak boyutunda pişirdiğimiz kabağı mesela direkt mama sandalyesinin tepsisine bırakıyoruz. Bebek eline almaya da bilir, alıp mıncıklayıp bırakabilir, ya da ağzına götürüp sonra atabilir, ya da sürekli ağzına götürebilir. Bunların hepsi olabilir. Sabredip bekliycez. 3 gün sonunda hiç ağzına götürmemişse biz parmağımızla koparıp vermeliyiz. O besine karşı alerjisi olup olmadığını görmek için. Sonraki 3 gün başka bir besine geçicez mesela havuç. Böyle böyle sabrederek uygularsak kendi kendine yemek yiyebilen bir yavrumuz olacak inşallah 🙏🏻☺️
Facebookta BLW- Bebek liderliğinde beslenme diye bir sayfa var isterseniz oraya bakabilirsiniz.
Bir de aynı isimde kitap var blw ile ilgili alıp okuyabilirsiniz. Tabii bu yöntemle ek gıdaya geçmek istiyorsanız.
İnstagramda da blwbeslenme diye bir sayfa var orda da sayfanın sahibi çok güzel anlatmış. Paylaşımlara bakarak daha detaylı öğrenebilirsiniz 🌸