Seymagngr Doğum yapalı 5 ay oldu. Kilom kalmadı ama göbeğim kaldı. Ağustos’ta Doğum yaptım, bebeğim kolikti derken karnımı sardırmaya dayanamadım 😔 inceltici korse kullanıp memnun olan önerisi olan var mı?