bizimgofret Merhaba. Kızım 6 aylık 2 gün önce sesi kısıldı. Fakat ateş burun akıntısı öksürük vs. Yok. Önceki günlerde uykuya direndi çok ağlamıştı. Doktora gitmeli miyim bilemedim. Başka hastalık belirtisi olmayınca.
Yasirhatice bizimgofret çok agliyor mu benim bebeğinin çığlık atmaktan sesi kisilmisti çığlık atıyor aglamiyor oyun yapıyor sesini tanımaya çalışıyor sanırım 3 güne duzelmisti
23zumra bizimgofret benim kizim da bi keresine o kadar cok aglamisti ki sesi kisilmksti bir kac saat sonra düzelmisti
Ummuhumeyra bizimgofret benim bebeğim in de iki gün sesi kısıldı ama çığlık atmaktan bence çünkü benimki gün boyu çığlık atıyor 😊
bizimgofret Yasirhatice evet çığlık olayi da var bir de çok ağladı bu hafta uykuya geçemedi oncesindeki gunlerdede asisi vardi o zamanda ağladı. Kendi kendine mi geçmişti. benim üçüncü gün bugün