Filizderit canim gozun aydin oncelikle benimde bebeğim ilk 5 gün hastaneyi inletiyordu cunku sutum inmemisti bide ben hep ucunu veriyormusum memenin oda catlak yaptiydi.. Hastanede mama verilince yatiyordu saatlerce oğlum gaz degil açtır yavrucak bol su iç ve devam ederse Bigaia damlasini kullanabilirsin bende yurt dışındayım eczanelerde var