İkiside çok güzel ama birinci fotoda daha genç durmuşsun, ikinci renk çok çekici ama sürekli bakımlı ve makyaj gerektiren tonlar bende ombre yaptırcaktım ama o saç hafif dalgalıyken güzel duran bir renk ve ben 60 günlük anneyim saçım hep topuz duştayken ve uyurken açabiliyorum sadece. Demem o ki, eğer saça makyaja zaman ayırırım dersen kesinlikle iki ama benim gibi kuaföre makyaja ayırcak vaktin yoksa birinciyi kullanman daha mantıklı olur