Merhaba arkadaşlar. 2,5 aylık bir kızım var doktor serum fizyolojik yapın dedi günde bir kaç defa burnunun tıkanmaması ve balgam önleyici olarak. Herkes yapıyor mu serum fizyolojik bebeğim çok ağlıyor yapılırken canından et kopartiliyor muş gibi birde günde 2-3 defa yapınca ömrüm gidiyor sanki. Sizin bebişler nasıl tepki veriyor Günde 2-3 defa sizde yapıyor musunuz biz mi yanlış yapıyoruz yoksa 😔