33badem 3 aylık bebeğim var 20 gündür kabızlık sorunu yaşıyoruz bakso linex damla kullanıyorum . Sadece mamayla besleniyor hipp combitic babasına bi kaşık zeytin yağı koydum masaj yapıyorum ama hiç bi şekilde çözüm bulamadım kesin çözüm bulan var mı
33badem Deletedmom60 evet mamaya yeni başladım aceba ondan mı hip combitic ta probiyotik var diye kullanıyorum
mamAras Ben bütün mamaları denedim hipp dahil olmak üzere hepsi gaz ve kabızlık yaptı ilk zamanlar zeytinyağ işe yaradı ama sonra etki etmedi. Bebelac golda geçtik çok şükür problem kalmadı, ayrıca prebiyotik kullanıyoruz
33badem mamAras çok sevindim sizin adınıza inşallah bizimkide düzelir doktora gidicem ona göre mama değişimi yapmak istiyorum
Ayazarda Aynı sorunları yaşadık, hipp kullanıyoruz doktor simplex ve gioga tarzında damlalar vermişti onları düzenli kullandık rahatlattı mamasını sulatın biraz 2 ölçeğe 75 ml yapın 3 ölçeğe 105 ml yapın bizim doktorumuz öyle tavsiye etti