Derenkuzum bence güçleniyor bacaklari. Tabi fazla zorlamadan, ayaklarinin üzerine fazla bastirmadan. Ben ogluma 3 aylikken koltuk altlarindan tutup hafif yere basmasinı sagliyordum. Zıplamiyordu ama adım atiyordu, bacaklarını diriyordu. 5 aylikken, oglum yerde yatarken ellerinden tutup kaldirdigimda kendisi ayaga kalkiyordu. Bacaklarinin üzerinde dik duruyordu yani. 6,5 aylikken desteksiz oturmuştu. 8 aylikken koltuk kenarinda ayakta duruyordu. 9 aylikken koltuk kenarlarindan tutup 1 2 adım atmaya başlamişti. 10 aylikken elinden tuttugumuzda yürüyordu. Ama desteksiz olarak 11,5 aylikken yürüdü beyfendi 😂 aslinda 11 aylikken yürüyordu kendisi ama sonra hasta oldu, ateşlendi, grip oldu. Halsizleşti. Ilaclari icip hep uyuyordu. Bu yüzden tam anlamiyla 11,5 aylikken yürudu. Şuan kizim 3,5 aylik. O da aynı şekilde koltuk altindan tuttugumda yere basıp yürüme hareketi yapiyor. 😊