Kızlar bir aylık bebeği olupta kehribar kolye yada bileklik kullanan anneler var mı ? Bir çok sitede yenidoğan için gaz sancılarını azalttığı hiç bir sıkıntı olmadan kullanılabileceği yazarken çoğu site de belli bir aydan sonra kullanılması önerilmiş. Gaz sancılarına ağrılara huysuzluğu uykusuzluğa ve daha bir çok şeye iyi geldiğini kullananlar da yazmışlar fakat bebeğim çok küçük tereddüt ediyorum. Kullanan ve fayda gören anneler tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim 🙏🏻🤗