Benim bebeğiminde öyle..nöroloji doktoru pat diye mikrosefali dedi.. Bebeğiniz bitki gibi büyüyecek felan dedi.. Bir dünya tahlil mr ultrason çekildik hepsi temiz çıktı..çocuk gelişim bölümü, genetik bölümü, metabolizma, fizyoterapistte, kardiyoloji muayene oldu hepsi gelişiminin iyi olduğunu söyledi…genetik bölümüne yönlendirildik şuan oradan gelecek sonucu bekliyoruz.. Ama bebeğimin kafası büyüyor bıngıldağıda açık..refleksleri iyi gayette gelişimi güzel.. Ama o kadar korkutuyor ki doktorlar.. 20 günlük bebeğimi anestezi vererek mr çektiler.. Ogün okadar ağladım ki… Çocuğum bayılınca sanki bende bayılacaktım… Lütfen sizde içinizi ferah tutun..