Hilallll2020 [url=https://hizliresim.com/pCvurf][img]https://i.hizliresim.com/pCvurf.jpg[/img][/url] Kızlar biraz zamandır bunlar var ve eli bazen oraya gidiyor kaşınır gibi ama çok sık değil. Ne olabilir bu sizce acil dr gitmem gerekir mi yoksa evde sürebileceğim bişe vr mı başına gelen vardır belki diye sormak istedim
Erencinarinannesi Hilallll2020 bizde bunlar alerji olduğu zaman çıkıyor mustela stelatopia sürüyorum en sonuncusunda geçmedi doktor travogen diye bi krem verdi kortizonlu kremleri sevmiyorum kullanmamaya çalışıyorum ona alerji yapan şeyi bulmaya çalışın ben mesela en son armut verdim ondan oldu bide ıslak mendil kullanmayın Hindistan cevizi yağı sürebilirsiniz ve çok rahatsız ediyorsa biraz havalandırın
Deletedmom60 Hilallll2020 mantara benziyor bu benim oğlumda da buna benzer şeyler çıktı pişik kremi felan geçirmez bunu dedi bir tane krem yazdı adını hatırlayamadım tek sürüşte geçirdi
Erencinarinannesi Hilallll2020 popişi her alt açmada suyla çeşmenin önünde yıkayın ben sadece dışarıda ıslak mendil kullanıyorum
Azizeguney Hilallll2020 canım böyle kızarıklıkları biz de kızımın yüzünde yaşamıştık ne kullandıysak fayda etmedi hiçbir krem fayda etmedi doktora gitmemiştik o zaman en sonunda doktora gittik excipial lipo diye bir krem önerdi bize reçetesiz zaten kızarıklıklar için alerjiler için özel bir kremmiş hatta yetişkinlerde kullanabiliyormuş yani güçlü bir krem onu kullandıktan sonra bir daha kızımın yüzünde asla öyle şeyler çıkmadı reçetesiz olduğu için de rahatlıkla alıp kullanabilirsiniz herhangi bir yan etkisi falan da yok
saRiiii Hilallll2020 hemen doktora gidin bence tahriş egzema herşey olabilir çok dağılmadan daha kötü olmadan gidip göstermek lazım. Çok geçmiş olsun yavruya🙏
Baloglum93 Hilallll2020 bebek bezi dermatiti. bez alerji yapmış yada ıslak mendil ikisini de değiştirir canım her gün yıka iyice kurula biraz hava aldır 5 10 dk
nuuluuuu24 Hilallll2020 ıslak mendili yıkayıp kullanın öyle masum değiller yıkayıp sıkınca çıkan sabuna şaşıracaksınız birde havalar sıcak altta sürekli bez ter ıslak mendil kalıntısı tikenek gibi oluyorlar ben feride pudra kullanıyorum o zamanda beri şükür böyle bir problemimiz yok
MarlaSinger Yatarken ben hep bi numara büyük bez kullanıyorum ya da külot bez. Alt kısmı sıkıyorsa zıbın çıtçıtlı badi giydirmeyin daha çok pişik yapıyor. Oğlum 1 yaşında 2-3 aydık çıtçıtlı giydirmiyorum. Erkek çocukta pipiden dolayı daha çok sıkıyor