Berkaymoms38 Bebegim ilk disini yandan cikardi ön alt kisimdan cikmasi lazim degil midir boyle birsey basina gelen varmi aceba bu bi sorun mudur
Azizeguney Berkaymoms38 Tabiki sorun değil. Öyle bir şart yok ki önce nerden çıkacağına dair. Tamamen bebeğinize özel bir durum, çoğu bebektede rastlanır 🙌🏻
Tospikkk Berkaymoms38 ablamın kızı ilk dişlerini üst önden iki tane çıkardı sonra alt önden çıkardi tam tersi doktor çocuğun tamamiyle kemik yapısına bağlı diyerek normal karşılamıştı
Berkaymoms38 Tospikkk benm oglumda altan yan tarafdan cikarmis genelde bebekler on dislerini cikarirya ilk
Ruyamm Berkaymoms38 resim çektinizmi hiç bizimde orda bi beyazlik var 1 aydır ama daha çıkan birşey yok
Berkaymoms38 Ruyamm cekmedim ama cekeyim simdi bende daha bugun gordum alt on dislern kismani bekliyordum orda beyazlik vardi bugun fark ettimki yanda cikmis
Ruyamm Berkaymoms38 simdi google hızlı resim yaz tıkla ordan resim seç var yükleye bas altta linkler çıkıyo 2. Linki kopyala postuna gir yapıştır de umarım anlatmışımdır😄
Ruyamm Berkaymoms38 4 ay 23 günlüğüz bizimde öyle nokta gibi dipte de beyazlik var doktorada gidemiyorum göstermek için aşırı huysuz aşırı
Berkaymoms38 Benm bebegimde yeni 4. Ayina girdi bende doktora gidemiyorum devlet hastanesi kanadi zaten bizim burda cok fazla korona var eger cikmasi normlse gitmye gerek yok zaten