Yusufdemir Kızlar elımde ıkı adet 400 gram aptamıl var bır oaketjnı actık ıkı paket kaldı son kullanma tarıhıne daha cok var almak ısteyen olursa normalde 400 gram tanesı en az 60 70 arası alana yarasın maksat
Deletedmom0900 Yusufdemir bebelac gold kullaniyoduk sonra icmemeye basladi hipp combiotik aldim.onu da icmedi, aptamili icermi acaba ya
Yusufdemir Benımkı bir numara suan canım ama iki numarada var 1200 lük 130 tl oda cok uyguna gelıor normalde 180 cıvarı bır oaket bedavaya gelmıs gıbı oluyor sen bı bak beni ekle olmazsa ıntagramdan konusuruz eşin almadıysa yollarız
Yusufdemir [bilinmeyen] paket paket canım üçlü paket daha ıyı hepsı bıfmez dıe bıde bayatlamasın dıe 400 400 400 ğç oaket kaca almıs
Yusufdemir Ikı numara 1200 luk 130 canım daha uyguna gelıor nerdeyse bır oaketı 400 gramı bedavaya gelıor
AhseninAnnesi [bilinmeyen] 400 gramlık 3 paket oluyo içinde. Ben 3 gün önce 128 liraya almıştım evdeeczane sitesinden😉🙋🏻♀️
Yusufdemir Deletedmom0900 aptamıl en ıyısı dıye aptamıl ıcırıyoruz bız canım sma aldık basta cok kotu kokuyodu ve kabız yaptı aptamılden hep memnunuz cogunluk aptamıl zaten 3 aydır hergun kullanıyoruz
Yusufdemir Benım esım eczanede zaten canım adanadayız fazla aldık stoklu ındırımlı benegım besıncı ayın ıcınde ve aptamıl fazlamız bar ondan yoksa benımde bebegım aureklı mama yıyor ama bız abarttık hazır ındırımdeyken zaten eczanedende ıstedıgımız zaman aldıgımız ıcıncok aukur mama sorunumuz olmuor o acıdan zaten ustlerınde hep aon tuketım tarıhı yazar bız hep mamayı bıberonu gaz damlalrını d vıtamınlerını felan eczaneden aldıgımız ıcın avantajlıyız
Yusufdemir Deletedmom0900 evet canım bir numara ısteren intagramı ı yaz yusufdemirs_mom bide kişisel hesap var prenseseher senınkı ney kabul edim yada ordan msj ay