sevimli61 Dün süt gelmesi ile ilgili bir post açmıştım sağolsun bir çok arkadaştan fikirler edindim bilgi aldım. Bugün sütüm damla damla olarak gelmeye başladı sarı beyaz su gibi kıvamda çok şükür 🤲🏻 Seseryan ameliyatın 4. Günündeyim bebek başta emmediği için mamaya başladık . Bugün damla damla gelince memeye tutsam da almıyor az geliyor diye Ben nasıl memeye tutabilirim ? Damla damla gelen süt bu zamanla artacak mıdır ? Kaç güne artar acaba ? Bu damla damla gelen şeyi nasıl verebilirim ? Çok uzun oldu şimdiden teşekkür ederim
Nazlipek sevimli61 canım o ilk süt birnevi antibiyotik besin değeri çok yüksek normal şekilde emzir bebeğini o emmezse çoğalmaz ki emerek süt çoğalır suyunu bol bol iç güzel beslen her fırsatta emzirmeye çalış o da alışacak emmeye o da bilmiyo şuan beraberce atlatacaksınız ve sütünüz artacak
Sibelll sevimli61 en faydalı süt geliyor şuan ilk süt ağız deniyor.Bebeğe o kadar faydalı ki damlası bile mucize.Sağarak verebilirsin.Biberonla değil de kaşıkla ya da şırıngayla versen daha iyi olur.Biberona alışırsa emmeyebilir.
sevimli61 Nazlipek Bu ilk sütten faydalansın o kadar istitordum ki . Düne kadar İnanın memeden gelmediği halde uyku arasında memede tutardım güzelce çekerdi. Bugün inat etti almıyor insanda psikoloji kalmıyor bu durumda
Melikee123 Sagma makinesiyle sagarak sütünü biriktirebilirsin o sütü de kaşıkla verirsen emmesi guclesir memeyi daha kolay tutar biberonla veriirsen memeyi almiyo hastane de emzirme egitiminde hemsire soylemisti aynen benimde senin gibi az geliyodu basta snra sagarak çoğaldı ve dusta sicak suyle ovarsan da yumusar ve sütün akar canm
sevimli61 Melikee123 ahh denemediğim şeyler kalmadı dünden beri damla damla gelmesini başarmışken şimdi emmemesi zorluyor
sevimli61 Sibelll ya hastanede bebeğim belli süre yoğun bakımda kaldı biberona alıştı biberon ile devam ettik ama memeden kesmedim sürekli gelmese bile emzirdim Bugün damla damla gelmeye başlamışken oğlum memeyi almadı bir türlü
sevimli61 [bilinmeyen] İnan’ın dün boş olduğu halde memeyi dakikalarca emen oğlum bugün inat etti almıyor . Nasıl veririm emin olamadım bu ilk sütü ? Sağsam damla damla birikir mi öyle ziyan olur mu
Melikee123 sevimli61 1-2 damla da olsa ver canm 2 damlanin bile faydasi olacak bebegine o ilk sut kolostrum mucizevi faydasi var demisti doktorlar inan ayni seylerden biz de gectik ama cok sukur artk emiyo kizim 27 günlük olduk sık sık emmek istiyo artk
Melikee123 sevimli61 sen oncelikle stres yapma stres yaptıkça daha zor oluyo kendimden biliyorum bnde agliyodum kizim emmeyince sakın pes etme canm emmezse kasikla ver ama kasikla agzina dökme nette videolari vardr bi bak istersen nasil verileceğine
Sibelll sevimli61 bizimde sarılık yüzünden mamaya başladık başta hep kaşıkla verdik mamayı aşılmasın diye.Benim memeye tam anlamıyla döndürmem 40-50 günü buldu şakın pes etmeyin.Doymuyor mama ver dedi eşim bile her ağlaması da açlıktan olmuyor.İlk çocuk olunca deneye yanıla öğreniyorsun doğruyu 😞
sevimli61 Sibelll ya çok zorlu bir süreçmiş daha başındayım ama İnan’ın o ağladıkça bende ağlıyorum . Emmsini o kadar çok istiyorum ki
Melikee123 sevimli61 gunden gune artiyor banyo yaptigim zaman sicak suyla sabunla ovdugum zaman daha cok artiyor canm bi de saginca da artiyo yani her gun biraz biraz 1 haftaya artmis olur