frtylmz Kuzular merhaba. Oğlum 18 Ağustos Salı günü doğdu. 1 ay aşısı ne zaman olacak? 18 Eylül’de mi yoksa 30 gün dolunca mı? Ya da bu Salı 4 hafta doluyor o zaman mı olacak? Kafam karıştı🙈 ona göre gideceğim sağlık ocağına
Azizeguney frtylmz Tam 1 aylık olduğunda olacak diye bir şey yok 2 gün gecikse bile aşı olabiliyor. Ayriyetten hemşireniz aşı gününün tarihini size aşı kartına yazmış olmalıydı.
Aysiscim Doğduğu gün veya ertesi gün yapın demişti sağlık ocağı. Bir gün öncesinde sakın yaptırmayın demişti. Sonrasında olmasında sıkıntı yok ama öncesinde olmasında sıkıntı varmış