Hayirli haftalar diliyorum herkese. 6 ay 20 gunluk bebegm var sadece anne sutuyle beslendi 20 gundur corba yogurt kahvaltilik mamalar hazirliyorum reddediyor 😔 zorlamiyorum cok fazla ama duzelir mi yada aranizda bebegi reddedip sonradan baslayanlar var mi yardimlarinizi bekliyorum guzel anneler 💜💜