Derin_kuzu merhaba güzel anne, benim de bebeğim 1 kilo kadar geriden geliyor. 3-4 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştik, o dönemden sonra kilomuzu toparlayamadık. Bana da çevremden çok olumsuz tepkiler geliyor. Sütün yaramamış, bu bebek çok cansız, formunu mu koruyor senin kız, iştahsız bebek… gibi şeyler bana söylenenler 😊 milletçe bayılıyoruz 5 aylık olup 10 kilo olan bebeklere. Yeni doğum yapan kadının zayıfı, bebeğin tombulu makbul her ne hikmetse 😅
Size tavsiyeme gelecek olursak, öncelikle çevrenize kulak tıkamanızı, bebeğinizin gelişimi yolunda gidiyor ise kiloyu problem etmemenizi öneririm. Bebeğini emzirememiş anneler var, çok şanslı olduğunuzu kendinize söyleyip şükredin. Bebeğinizin sağlığı yerinde olduğu için bol bol dua edin. Size gülücükler saçan bebeğinize bol bol sarılın, öpün koklayın 😊 siz motive olduğunuz zaman bebeğiniz de mutlu olacak ve mutlu bir birey olarak yetişecek. Beslenme ve kiloyu takıntı haline getirip stres yaparsanız bebeğinizi iştahsız bir bebek haline dönüştürebilirsiniz. Dışarıdaki insanlara bi bakın. Kimi uzun boylu kimi kısa, kimi şişman kimi zayıf… Bebeklerimiz de öyle. 🖤 Her annenin yavrusu eşsiz güzellikte. Hiç üzmeyin kendinizi ♥️