Rrabis12 Kızlar çarşamba günü 2. Ay aşımız var nasıl geçti nasıl atlattınız şöyle yap mutlaka dediğiniz şeyler varmı ?
Gonci Rrabis12 biz geçen perşembe olduk. Ateşi çıkmadı hiç sadece kolu ağrıdı biraz calpol verdim 6 saatte bir o iyi geldi başka sıkıntımız olmadı şükür🙏
benim-kalbim-o Rrabis12 Ben eve getirir getirmez ağrı kesici verdim çok şükür ateşi falan olmadı ama iğne yerimi acıyordu bilmiyorum baya ağladı zor sakinleştirdik. Eve getirince bi çay kaşığı calpol verebilirsin
Deletedmom16 Rrabis12 meme reddi yaşıyorum resmen aşıdan sonra bilseydm yaptırmazdım diyecek noktaya geldm bi hafta olacak memeye gelince ağlıyor uyuyamıyor huzursuz bende şaşırdım artık
Marinedeniz Atesi cikiyor bir tek bir gunde atlattik biz ama 4. Ayda ates dha uzun surdu ve daha huzursuzdu :(
deletedmom338 Rrabis12 herkes de farklı ben eve gelir gelmez eli yüzü u yıkar çıplak bırakırdım evi ılık tutup ateşi çıkmadı çok sukur
Asklepios Rrabis12 sadece ağrımız oldu 2.5 ml calpol verdim rahatlayıp uyumuştu. Ateş yaptığını biliyorum bazı bebeklerde ama bizde olmadı 36.7 en fazla 37.0 oldu
Gzde07 Rrabis12 bizde cuma günü olduk Ogün bişeyimiz yoktu ertesi gün sabah ateşimiz çıktı 37.5 şurup verdim düştü ama akşama kadar sürekli çıktı çıktı indi şimdide aşırı huysuz herşeye ağlar oldu😒
katree Peki 2. Ay aşısını 1-2 gün erken yaptıran oldu mu? Bir sıkıntı olur mu sizce? Bazı nedenlerden erken yaptırmam gerekebilir de
cnsb Bugün vurulduk verem ve karma aşı falan dedi ebe 3 tane. 2 tanesi bacağından 1i kolundan ateşi yok ama huzursuz ağlıyor ateşi çıkarsa ver ddi Dr ve ebe ama ben verdim şimdi ağlayip huzursuz olduğu için 1 çay kasigi zaten bir şey olmaz umarim