merhaba kızlar doğum yapalı 2 ay oldu 3 gündür kanamam yoğundu regl oluyorum diye doktoruma gittim oda regl olduğımı söledi ve dil altı verdi 3 gün kullanıcakmışım rahmi kasması için başına gelen varmı sonrasında bitmez se kanamam enfeksiyon olabilir antibiyotik başlarız dedi?? emziriyorum sütümü etkilermi