Tubakaya Kızlar yaşayan varmı bebeğimin ayağının biri dışa dönük 1 aylık bile değildi götürdüm doktora o şuan gelişme döneminde dedi birşey yapmadı 2 aylık oldu tekrar goturucem
Cigdembilir Tubakaya benim bebeğimde o şekilde doğdu Canım. Sağ ayağı baya bi içe dönüktü. Anne karnında o şekilde yatmış devamlı ondan olmuş. Kendi kendine düzelir dedi be düzeldi baya
Gzmkaya Tubakaya canım bende dr sordum bizede düzelicek o çok normal dedi hatta 2.ay kontrolunde tkrar sordum ondada norml dedi
Nazlina Tubakaya evet bizimds oyleydi hic bir mudahale yapmadan her gun duzenli masaj yapmami soyledi doktor ve duzeldi
Ikicocukanasiyioldum Cigdembilir ortopediye götürün kendi kendine düzelmiyor geç kalmayın ne kadar erken tedavi o kadar iyi olur Benim 4 buçuk yasındaki oğlumda ayagi içe donuk dogdu tipta ismi pev.
Cigdembilir Ikicocukanasiyioldum 7 aya kadar geçmezse ortoğediye götürün demişti dr ama geçiyo baya. Olmazsa götüreyim şüphelendim şimdi siz öyle söyleyince
Pelinzade Ayy benimkinde öyle sol ayağı dışa dönük düz taban gibi de duruyor masaj yap defi sürekli düz tutarak bakalım inş düzelir takibe alacaklarmış
Ikicocukanasiyioldum Cigdembilir eğer istanbuldaysaniz cerrahpaşa ali şeker ortopedi doktorunu tavsiye ederim 5 yıldır doktorumuz. Ihmal etmeyin bir gorunmekte fayda var ins sizin dediginiz gibi gecer gidr rabbik hic bir evlada hastalik vermesin.
Nazlina Disa donuk kismini ice ice donuk kismini disa dogrdu hergun ovaliyordum ortopedi doktoru oyle soylemisti ben yurt disinda yasiyorum ve zamanla duzeldi burdaki doktorlari anlamiyorum neden bu kadar ilgilsizler