Sevgili anneler gösumun biri apse olmuş 10 gün önce kızardı ve acımaya başladı ilk başta ciddiye almadim sonra acısına dayanamaz oldum bugün sağlık ocağına gittim apse olmuş dedi süt birikmiş ve apseye dönmüş ilaç veri cefaks diye bir ilaç verdi iltihap kurutucu benimle aynı şeyi yasiyan ve bu ilaçla geçen varmı lütfen bilgisi olan yardım etsin