Mickeylover Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık grip aşısı olayım diyorum internette baktım sakınca yokmuş bu ay vaka artışlarından dolayı çocuk doktoruna gitmeyeceğim sadece aşıya gideceğim. Grip aşısı olmamda sakınca var mı olan var mı önceden?