Bebeğim 2 buçuk aylık sürekli meme istiyor evet biliyorum acıktığım için değildir bana ihtiyacı vardır ama bir yandan da aklıma sütüm yetmiyor mu geliyor. Yaklaşık 1 aydır emerken ara ara cuk cuk sesi geliyor. 1 2 gğndğrde fakr ettim ki bebeğimin alt çenesi ıslanıyor süt sızıyor emzirirken. O yüzden memeyi kavrayamıyor meme ucum kayıyor diye düşünüyorum. Bu sütümün bol olduğunu gösterir dimi. Bide bu sızdırma ve meme kavrama konusunda ne yapmam lazım. 1 aylıkken daha güzel emiyodu hiç ses gelmiyordu. Bi yardımcı olun bu tecrübesiz kardeşinize 🤗