Melek123 inanin sizinle hicbir alakası yok. Bebeginix henüz çok minik üzmeyin kendinizi. Benim kızım da öyle ve ben de kahroluyordum. Sonra annem dedi ki kızım uslu bebek annelerin başarısı degil huysuz bebek de annelerin basarisizligi degil üzülme. Çok dogru geldi bana söylediği. Siz de üzmeyin kendinizi bizim bebişler de büyüyünce uslu olacak insallahh ❤️