Edasaglam bebeğim de sizinki gibiydi neler neler yaptım çok ağladım üzüldüm emmiyor diye en sonunda birisi yatarak emzirmeyi dene dedi sıkıntıya gelemiyor bizimki başta zorlandık ama ağlasa da bekledim sakinleşince tekrar tekrar denedim yatarak tutmayı başardı hergün sürekli olmasa da yatarak emzirmeyi denedim böyle böyle alıştı çok şükür 25 günlüktü o zaman 1 haftadır emiyor çok şükür bir de öyle deneseniz belki alışır