Bizde kalça cikikligindan şüphe etmiştik fakat öyle birşey yaşamadık hatta ne olur ne olmaz doktorumuz bir ay boyunca iki bez kullanmamızı istemişti. Kullandık ultrasonlar tekrar çekildi ama kalça cikikligi yoktu, fakat bogumlar sizin dediğiniz gibiydi şu an 8 aylık olmak üzere daha yeni yeni esitlenmeye başladı bu süreçte herhangi bir sorun yaşamadık. Doktorumuz bogumu az olan bacağını daha sık kullandığı için kas bakımından kaynaklı olabilir dedi yani endişelenecek birşey yok merak etmeyin :)