614408eoa Deletedmom44 ben aldm ama kızm hic sevmedi agzıba bile sürmedi bir sürü corbası pudingi flan elimde kaldı kokusu da hic hos degildi ama cocugn severse ne ala onları braktm vitma dan aldm onlar dha güzldi
Aylingneess Deletedmom44 kızım hiç sevmedi hatta muhallebisinden yedirdim ve öyle bi kustu ki bende hemen toplayıp çöpe attım hepsini en iyisi kendin yapmak
dertlikerkenez Deletedmom44 merhaba ben aldım ve bebeğim çok sevdi. Aşcıanneden aldıklarımı agzına koymadı. Bebekten bebeğe değişiyor ağız tadı ve sevip sevmeme.☺️😋
nurhayatervaras Deletedmom44 bende devamlı ordan alırım. Oğlum çok seviyor. Yeme ve sevme olayı tamamen bebekle alakalı.