Denizcancat-2020 Anneler 53 günlük kızım var bugün çok huzursuz uyumuyorda bugun 3 kere kustu ama su renginde ve havaya doğru kustu nedendir bilen var mı cuma günü dr kontrolümüz var o zamanı beklemelimiyim yoksa bugun mu doktora götürmeliyim
Ceyll Bizimde o günlerde öyle olmuştu. Kusuyordu ve ağzı kokuyordu. Bide sancısı oluyordu. Kaka tahlili istedi doktor amip dizanteri çıktı. Şebeke sularındanmış. Antibiyotik kullandık geçti çok şükür. Denizcancat-2020
Denizcancat-2020 Ceyll oncelikle size geçmiş olsun ben şebeke suyu vermiyorum hiç hazır su aliyorum onuda kaynatıp mamasına katıyorum bebegim kolik hergun sancısı var 😥dünden beri kakasinida yapamadi.agzi kokmuyor gibi bilemedim 😔
Denizcancat-2020 Ceyll çok teşekkürler paylaşımıniz için💐💐doktorumuzu aradık bugün iyice gözlemle yarin getir dedi