Kızlar kızım 6 temmuzda doğdu takvimi açıpta tek tek sayarsam bugün kırk gün doluyo siz nezaman yapacaksınız acaba bide çevreden 42 yada 44 de yap diyenler var bilemedim ilk bebeğimde kayınvalidem kalıyordu yanımda 42 de yaptırmıştık şuan yardımcı olacak kimse yok kız kardeşim var oda yarın gidicek gitmeden yapmak istiyorum