fatos_arpa1 Merhaba , Kızım 4.5 aylık son bir haftadır geceleri gözleri kapalı ağlıyor emziğini veriyorum karnını doyuruyorum aradan 10 dakika geçiyor yine aynı şekilde ağlamaya başlıyor sizce neden olabilir ? Yaşayan var mı? 🙏
Gossipgirl14 fatos_arpa1 maalesef 1 aydır bizimki de oyle bızde 5ay 28 gunluguz artık yoruldum gecem oyle aglar gunduz hıc yatmaz yardım edenim yok eşim işten yorgun gelıyor. Hastayım demeye fırsatım yok yanı 😶
Gossipgirl14 fatos_arpa1 aynen vala canım bızım kı suan yanımızda yatıyor besıkte yatınca daha kotu oluyor