Mariiiin1 KIzlar bebegim sütümle doymuyor, mama almayı düüşünüyorum. 42 gunluk oglum. Neyapmam nasıl bi marka almam lazım . Hangisini kullanıyorsunuz? Yada doktoramı danısmam lazım ilk cocugum tecrubesizim.
Poncik38 Mariiiin1 hipp combiotic sindirimi kolay olan mama. Ve bu mama işi bebeğinize bağlı belki onu sevmicek başka alcaksnz deneye deneye göreceksnz
Alpingo Mariiiin1 canım bence kayınvalidenin kararına göre alıncak bir şey değil mama,kesinlikle doktorunla görüş ona danış,o şekilde başla..her doktor başka öneriyor bizimkide hipp combiyotik önermişti
Mariiiin1 Cutes kaynanam soyluyor. Yok zayıf bu cocuk yok cok kaka yapıyor kılo almıyor dedi. 25 gunde 500 gram almıstı
asuuude Canım anne sütüyle beslenen bebekler Biraz daha zayıf olur mama sadece şişiriyor eğer memeden çekince ağlamıyorsa sorunsuz Bi şekilde uyuyorsa doyuyordur
Cutes Canım bunu doktorla görüşmeden, hem de ne güzel bebeğin kakasını yapabiliyorken, sadece anne sütü alıyorken, gerçekten kaynana lafıyla hareket edip çocuğun sırf onun gözünü doyursun diye mama mı arıyorsun?
Mariiiin1 Cutes canım oglum kakasını her içtiğinde yapıyor. Yaparken de aglıyor. İshalmiş oyle dıyor kaynanam . Ama saglık ocagında hemsireye sorduk normal dedi dogurdugumdan beri basımın etini yedi. Eskiden takmıyordum. Artık beynime işledi . Yok sütün yaramıyor doymuyor aglyor dıyor benimkiler simdiye tosun gibiydiler dıyor
Cutes Mariiiin1 hala ishalmiş kaynanam öyle diyor diyorsun 😁 doktor normal demiş ama kaynananı dinle sen o uzmanmış