Mariiiin1 Mehmet09eymen canım ben kullanmaya basladım . Ama sadece aksamları yada gazı cok oldugunda kullanıyorum. İyide gelıyor. Cevremde bi kac arkadasta bebegine kullanıyor. Hatta doktor bi arkadasta onu onerdi bizw
Mehmet09eymen Mariiiin1 aynen bende baya faydasını gordum sayılır cok sukur bıraz daha sakınlesti sanki işe yarıyor gibi