Merhaba anneler
oğlum 3 aylık , son 5-6 gündür ağlama krzileri ( saatler sürmüyo tabi ) huzursuzluk vs. Mevcut çok az uyuyor, sabaha karşı ıkınarak uyanıyor, gaz için iki ilaç kuşlanıyoruz onlar iyi geldi ancak şimdi de süt alerjisi mi acaba diye düşünmüyo değilim , cildinde döküntü kızarıklık yok , kusması yok sadece anne sütü alıyor, günde 3 kere kakasını yapıyor, ancak dün ilk defa yeşil kaka yaptı acaba alerjisi var mıdır , alerjik midir yardımınıza ihtiyacım var 😣😕