Emine_1245 Uyanıkken zaten hep kucakta benim oğlumda ya bende ya babasından ya dedesinde ya da babaannesinde. Kucağa almama gibi bir durumumuz yok sevgiden, ilgiden mahrum bırakma, dayanamama gibi bir şey de söz konusu değil. Her ilgi istediğinde alıyorum kucağıma ve sadece benim ve babasının kucağında sakinleşiyor. Bu da aramızdaki bağın göstergesi zaten. İleride de kucak isteyecek mi? Alamayacak durumdaysam o zaman ne olacak gibi sorular vardı aklımda ama artık geçti teşekkür ederim