İlk bebeğim.. acemiliğim… Bebeğim 11 aylık. Gündüzleri çok sık emmiyor sadece uyku öncesi dalana kadar diyebilirim lakin gece neredeyse saat başı gözleri kapalı mem.me mem.me diye ağlıyor. Hani bilirsiniz ya bebeğinizin mızmızlandığını öyle bir ağlama.
Bazen beşiğindi yatıyor bazen yanımızda. Ama sürekli mem.me dedikçe beşiğine koymuyorum çünkü kaldır indir belim çok ağrıyor terli terli.
Biliyorum aç olmadığını çünkü akşam öğününü iyi yiyor.
Ben kızımı gece emmesini nasıl kesebilirim tecrübeli anneler bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?