Nadiye şansız bi cocuk olursa başınız cok agrır dedi.bilgili bi doktor olduguna inanıyorum internet yorumlarından konusmasından ve muayene etmesinden uygun görmedi diye yaptırmadım. 7 yaslarında en uygunu dedi. Birde yumurtalıklarında su var dedi 1 yasında getir dedi