Ben de bir ara aynı kaygıya düştüm. Bestlak, humana , rezene, tereğlı pekmez, tahin helvası, yulaf, malt içeceği burda ne yazıyorsa hepsini aynı hafta kullandım. O hafta boyunca bebeğe annem baktı ben sürekli dinlendim her emzirmeden sonra 10 dk göğsümü sağdım çıkan sütü biriktirip akşam verdim çünkü bol yağlı oluyor son süt olduğu için 1 haftada toparlandı. Sıkıntı kalmadı