Birprensannesi arastirdim denedim de bi ara ama aglamamak mumkun degil maleaef, bebekler tepki veriyor ve agliyorlar hatta pedegoglarlada gorustum.. kendi kendine uyumasini okadar kucuk bir bebekten beklemek bana iddali geliyor.. ama belki bebeginiz coo yatkinsa ozaman da sansli annelerden olursubuz.. umarim sizin bebeginiz yatkindir ve aglatmadan basarabikirsiniz..