Masalimiz canım ben herkesin önerdiği lansinoh kremi kullandım ama bana yaramadı. Her emzirmeden sonra Zeytinyağı sürüp açıkta bıraktım göğüsümü hava alsın diye, emzirmeden önce de duru su ile yıkatıp öyle emziriyroum daha bi iyi geldi yumuşattı ve acısını az da olsa aldı :)